VERZENDING en LEVERING

Voordat de goederen verzonden worden, ontvangt u als koper een bevestigingsmail met als bijlage een Factuur (PDF).

We verzenden via BPOST.

Verzendkosten bedragen:

*€4,5  (naar postpunt binnen België)

*€6 (naar thuisadres binnen België)

*€8,5 (Nederland)

*€9 (Deutschland)

*€13 (UK)

*€14  (Osterreich/Portugal/Espana/Italia)


Verzending is steeds gratis

*Vanaf €65 aankoopbedrag (Postpunt België)

*Vanaf €75 aankoopbedrag (Thuisadres België)

*Vanaf €85 (Nederland) 

*Vanaf €120 (Deutschland)

*Vanaf €130 (Uk)

*Vanaf €140 (Osterreich/Portugal/Espana/Italia)

For other countries, please contact us for more info

Leveringstermijn schommelt tussen de 1 en 3 werkdagen.

 Leveringstermijnen zijn echter steeds indicatief.

Indien er geen postpunt vermeld wordt bij het afrekenen (opmerkingsveld), verzenden wij naar een nabijgelegen postpunt.

Wanneer een product om de één of andere reden niet geleverd kan worden, zal de koper hiervan zo snel mogelijk op de hoogte worden gebracht. De koper kan geen aanspraak maken op enige vorm van schadevergoeding hiervoor.
 

 

RETOURNEREN

Je hebt als consument het recht om af te zien van je aankoop binnen de 14 dagen na aankoop en mits schriftelijk mededeling aan Hej Fika!.

Dit kan via ons herroepingsformulier op de site. 

De mogelijkheid tot herroeping geldt niet in het geval van levering van:

*goederen die volgens de specificaties van de consument zijn vervaardigd.

*goederen die een duidelijk persoonlijk karakter hebben.

De goederen moeten bij retour in dezelfde staat zijn als bij aankoop (inclusief accessoires en label) binnen een aanvaardbare termijn (maximum 14 werkdagen na levering) teruggestuurd worden. Voeg aub ook de pakbon/factuur erbij.

De verzendkosten en alle verzendrisico’s bij retour zijn de verantwoordelijkheid van de klant en zullen niet terugbetaald worden door Hej Fika!; met uitzondering voor verzendkosten van door ons foutief geleverde goederen. 

Vraag steeds om een bewijs van (retour)verzending of maak gebruik van een dienst die een handtekening vraagt bij levering.

Goederen die verstuurd zijn maar nooit aankomen bij ons, worden door ons niet vergoed.

Retourzendingen onder rembours worden niet aanvaard.

Na ontvangst en nazicht van uw zending storten wij het verschuldigde bedrag terug op her door u opgegeven rekeningnummer. 

Artikelen aangekocht in de soldenperiode (januari en juli) of met een korting vanaf 20% kunnen niet geretourneerd worden voor geld.

Er kan wel een shopgoed bon van Hej Fika! ter waarde van het aankoopbedrag (exclusief korting en verzendkosten) in de plaats gesteld worden.

Artikelen die aangekocht worden in uitverkoopperiode kunnen niet geretourneerd worden en worden niet terugbetaald. 

 

BESCHADIGING, VERLIES en/of DIEFSTAL TIJDENS HET TRANSPORT

We verzenden onze pakketen met een track en traceercode.

Indien er toch een schadegeval is onder welke vorm ook tijdens het transport, is dit voor rekening van Hej Fika, onder de vorm van een waardebon, of gedeeltelijke terugbetaling.

Alle artikelen die wij verzenden worden:

*Zorgvuldig gecontroleerd

*Met zorg ingepakt in een goed afgesloten verpakking

Aanvaard daarom nooit verpakkingen die duidelijk beschadigd zijn bij het transport en controleer je pakket onmiddellijk bij ontvangst.

Indien je schade vaststelt aan een artikel, breng ons dan zo snel mogelijk (binnen 48u) hiervan op de hoogte door te mailen (liefst met foto) naar info@hejfika.be 

CADEAUBONNEN

Cadeaubonnen (shop goed) kunnen niet ingeruild worden voor geld.

Cadeaubonnen zijn van onbepaalde duuur of tot sluiting van de webshop.

voor éénmalig gebruik adhv een unieke code
 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 09-10-2020 - Ik ben fan van de tweedehandsshop, ik kom hier altijd...  lees meer
  • 08-10-2020 - Enkel leuke preloved stuks gevonden en supersnel ontvangen!
    De kleding is...  lees meer
  • 31-07-2020 - Wat een leuke winkel en vriendelijke ontvangst! Je wordt snel...  lees meer
Plaats een bericht
© 2018 - 2020 Hej Fika! | sitemap | rss